qizzi

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

PEPPARKAKOR<3

Av Qizzi - 3 december 2011 11:28

Tjena!!

Igår bakade vi pepparkakor

Det va jätte kul!! Lite bilder?? Ja vist kolla bara :)

Mums eller vad tycker ni??

Ärligt talat så blev det inte så många pepperkaror.

Jag och syrran satt och åt upp en

fjärdedel av degen.


Hi hi!!


          __________________________________________ __________________________________________


Jag har fått en jätte bra ide!! Ni vet årets julkalender Tjuvarnas jul heter den. Jag tänker öppna varge lucka med er! Jag öpnar luckan och sedan lägger jag in en bild till er :) jag skiter i 1an och 2an så nu kommer 3an :) en bild på julkalenden först.Tredje luckan är mitt på Charlie (barnet). Nemen serman på det var medaljongen som hon fick idag :). Kolla gjärna på julkalendern det är inte ett dugg barnsligt det är en tradition i min familj.   

 


PÖSS PÅ ER OCH HA DET BRA!!!!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Qizzi - 1 december 2011 16:09


Hej hej! Jag är Qizzi och jag (som ni ser) har skapat en blogg. Jag hoppas ni kommer gilla detta och att ni kommer illbaka till min blogg. no kan man ta lite frågor så ni lärr känna mig lite bättre! :)     SENASTE: dricka? Vatten :) T...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards